هلال‌احمر افغانستان از ایران برای کمک به سیل‌زدگان بغلان درخواست کمک کرد ۵ ناشر افغانستانی در نمایشگاه سی‌وششم کتاب تهران رئیس کل موزه ملی ایران: ما باید میراث افغانستان را به درستی به جهان معرفی کنیم به بهانه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران | با چهار رمان معروف با موضوع افغانستان آشنا شوید احتمال بارندگی شدید در ۲۲ ولایت افغانستان در روز چهارشنبه (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به آخرین آمار تلفات در سیل افغانستان (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تاکید کاظمی قمی بر اهمیت گروه تماس منطقه‌ای ثبات افغانستان دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر: سازمان‌ملل قاچاق موادمخدر از افغانستان را تهدید در نظر بگیرد گزارش سازمان ملل از سیل افغانستان | ۱۸۰ تن کشته شدند و نزدیک به ۹ هزار خانه تخریب شد امیرعبداللهیان خواستار توجه جدی سازمان ملل به وضعیت مهاجران افغانستانی شد هشدار هواشناسی افغانستان در رابطه با احتمال وقوع باد‌های شدید وزیر حج طالبان با اردوغان دیدار کرد باقری: حضور آمریکا نقش مهمی در گسترش ناامنی در افغانستان داشت + فیلم تقدیر مقام طالبان از کمک ایران به زلزله‌زدگان و سیل‌زدگان هرات آمادگی هلال احمر برای امدادرسانی به سیل زدگان افغانستان کاظمی قمی از آمادگی ایران برای ارسال کمک به مناطق سیل‌زده افغانستان خبرداد طالبان: تاکنون ۳۱۵ نفر در سیلاب‌های اخیر بغلان جان خود را از دست داده‌اند ویدئو | میزبانی حرم رضوی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت ابراز تأسف سخنگوی وزارت خارجه درپی وقوع سیل در افغانستان ۳۰۰هزار کودک در سیلِ ولایت بغلان افغانستان آسیب دیده‌اند
سرخط خبرها

شورای عالی امنیت ملی ورود اتباع خارجی به ۱۶ استان کشور را ممنوع کرد

  • کد خبر: ۱۹۸۰۰۴
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸
شورای عالی امنیت ملی ورود اتباع خارجی به ۱۶ استان کشور را ممنوع کرد
به گفته مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه ورود اتباع افغانستان به ۱۶ استان کشور و از جمله کرمانشاه ممنوع است.

به گزارش شهرآرانیوز، حمزه سلیمانی با اشاره به ممنوعیت ورود اتباع افغانستان به کرمانشاه، اظهار کرد: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون هشت مرحله طرح شناسایی، دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز در کرمانشاه اجرایی شده است.

وی به مشارکت پلیس امنیت عمومی، اداره اجرائیات شهرداری و سایر دستگاه‌های ذیربط در اجرایی شدن این طرح اشاره کرد و افزود: طی اجرای این طرح‌ها تاکنون تعداد قابل توجهی از کارگران افاغنه و نیز تعدادی از کارفرمایان متخلف و بی تعهد که اقدام به بکارگیری آن‌ها کرده بودند، دستگیر شدند.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان از آغاز مرحله نهم اجرای این طرح هم خبرداد و گفت: مرحله نهم اجرای طرح شناسایی، دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز از هشتم آذر در کرمانشاه آغاز شده که طی آن از بسیاری از پروژه‌های ساخت مسکن در شهرک‌های اطراف شهر، گلخانه ها، اصطبل‌های پرورش اسب و گاوداری‌ها بازرسی به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازرسی‌ها هم تعدادی از کارگران افغانستانی که توسط کارفرمایان به کار گرفته بودند دستگیر و از استان طرد شدند.

سلیمانی در ادامه اعلام کرد: در حال حاضر با دستورالعمل ابلاغی از شورای عالی امنیت ملی حضور، اسکان و اشتغال اتباع افغانستان در ۱۶ استان کشور و از جمله کرمانشاه ممنوع است.

وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده بکارگیری اتباع افغانستان در مزارع، باغات، کارگاه‌های ساخت و ساز و... با شماره ۰۸۳۳۸۴۵۰۱۷۳ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->